Sittande själv i mitt rum med skratt utanför dörren


Nu var det dags igen för min mor att ha hennes så kallade tjejträff. Det betyder för mig sitta själv inne på rummet och ha tråkigt. Så klart lyckas pappa och min bror pricka in med en träning ;) Sitter i alla fall nu i sängen med extra högtalarna på med spotify i halv hög volym och kollar runt på vad datorn har att erbjuda denna kväll. Så det är väl såhär resten av dagen kommer vara.

Tidigare idag så har jag varit i skolan som avslutades med spa (det är verkligen inte alls fel att läsa friskvårds massage). Sen hem och slappa.

Om ni ville veta så är jag sjukt sugen på våfflor!!!!!!!! Med drottningsylt eller hallonsylt. Fy vad gott. Så om ni vill göra mig glad just nu ska ni fixa våfflor till mig annars gör jag det själv;) Försökte få anna att äta det med mig på fredag men då kommer hon med kommentaren "våfflor på en fredag är du konstig eller?" och jag var då fullt seriös. Våfflor är ju hur festligt som helst det livar upp allt. Får väl köra med min övertalning metod så kanske jag får igenom det. (hoppas inte anna läser detta nu då så hon vet :/ ) haha!

Här kommer massor bilder nu på godsakerna!(bilder från google) kanske får detta anna att drägla och vilja ha dem ;)

 

 

Kramar

evvis♥

 



Kommentarer
Postat av: Anna

2012-02-06 @ 20:59:54



Postat av: Anna

Jag läste det! ;)

2012-02-06 @ 21:00:47
URL: http://mylifethewayitis.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0