Tisdagtisdag

Nu är det tredje gången jag skriver om detta inlägg. Min dator / blogg.se vill inte göra som jag vill.

Idag är det tisdag igen. Dagen har bjudit på spanska, håltimma, svenska och idrott då vi visade upp en dans vi övat på ett par lektioner. Sen när jag kom hem så bakade jag en kladdkaka och just nu pluggar jag religion så är väldigt roligt ska jag säga er. Om cirkus 2 timmar ska jag till gymmet och träna med jossiella och vi ska köra hårt!!! tills vi svimmar hahah! det skulle jag vilja se mig själv göra haha! Min kropp har typ en reflex som får mig att sluta när jag är nära min gräns så jag ska träna bort denna nu har jag bestämt mig för den var borta när jag simmade som mest (5 dagar i veckan) men nu har jag den igen. Det är inte roligt man vill ju kunna träna hårt och få upp pulsen. Så det så.


Ne nu ska jag plugga vidare.


ha det bra
kramar
evvis♥












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0