Trött med ett stort T

Hej!
Just nu känns det bara som att ögonen ska falla ihop. Får nog lägga mig tidigt ikväll för en gång skull. Efter skolan tog jag en spontan trip till gymmet efter som jag ändå hade gym kläderna på mig och råkade vara där. Riktigt skönt fast det var inte lika roligt för jag får inte lyfta tunga saker med min högrer hand som hon på vårdecentralen sa och det är bäst att lyda det om jag vill få bort skiten i händen som jag inte vet vad det är. Jag kan väl säga att jag är inte så bra på att tänka på det när jag gör vardagliga saker eftersom att jag är höger hänt så är det som en vana så allt går som på ett rullande band. Men har börjat bli bättre på det faktiskt för jag vill bli bra i handen. Sen när jag kom hem från gymmet så slängde jag mig in i duschen där jag hamnade sen en stund för att det är så J*vla skönt att duscha. Sen så lagade jag mat till familjen det blev något väldigt enkelt men mycket gott alltså plättar.
Resten av kvällen ska jag göra min spanska klar som jag skrev i inlägget tidigare och sen ska jag kolla om jag hittar något bra på tv:n om inte det så ska jag sova (det lär nog sluta med att jag kommer på att göra andra saker så tiden kommer rinna iväg).
Ne nu ska jag fortsätta med min spanska.
Hejdå!
evvis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0