10/1

Hej!
Hoppas alla mår bra! Själv så är allt ganska ska bra skulle jag nog vilja säga även om man är trött och skolan har startat igen och tankar snurrar runt i huvudet(inte de roligaste kanske). Idag var det skola igen och det är såklart att jag skulle ha inställd första lektion idag då så ett hål på 3 timmar stod på mig schema så jag gjorde klart ett arbete med selma och sedan drog jag hem. På vägen hem skulle jag fixa ny spotify premium men då funkade inte deras kassa så det var inte så roligt. Sen åkte jag hem pluggade lite och sen tillbaka till skolan för att ha natur då vi fick prata och lyssna på UN (ungdomsmottagningen) efter det hade vi lunch och sedan idrott och sen slutade jag medans resten av klassen hade en lektion till. På vägen hem gick jag till pressbyrå nummer två och där kunde jag äntligen köpa min älskade premium! Sen hem och duscha och slappa lite och sen har jag nu pluggat och ska även fortsätta göra har prov imorgon inte roligt.
Asså jag vet inte vad jag ska skriva mer en dag som denna! Johanna om du ser detta så måste vi ses snart tycker jag !!!!:D
Kramar
evvis♥
Några ord:
Ibland kan man känna sig så fruktansvärt lätt lurad! Den känslan av att vara lätt lurad är inte rolig man känner sig då helt dum och som att man själv är skämtet och att de som vet skämtet tror att man är helt störd. Men egentligen har man själv inte gjort mer än att vara sig själv. Den som då var sig själv är vinnare tycker jag men andra tycker då att det var skämtet. Vem gör rätt och vem fel? Enligt mig är det ganska tydligt men för andra inte. Tur att vi alla är olika.

Kommentarer
Postat av: Angie

Fint Evve men nu får du ta ny bild tycker jag för den här bilden har jag sett minst 10 gånger nu ! ;D PUSSSS <3

2012-01-10 @ 20:37:35
URL: http://gelo.blogg.se/



Postat av: evvis

Men min kamera suger och jag vill ha sommar så tyckte den passade ;) Ska bättra mig lovar! PUSss<3

2012-01-10 @ 20:40:51
URL: http://evvisevve.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0