1/1

Nu har jag svarat på nårgra av de frågor jag fått lite kort. Det var många som frågat samma så jag har taggit bort några.

Är det något du ångrar att du inte gjorde/köpte/hände under detta år (2011)?

Svar: Ne inte vad jag vet faktiskt inte! Jag är ganska nöjd faktiskt med mitt 2011. Det finns väl alltid något man ångrar att man inte köpte eller gjorde men det är lite sent att ändra på nu så jag försöker tänka bort det  och se allt jag gjort.

Följer du någon serie just nu?

Svar: Det gör jag även om inte det är så likt mig. Men följer serien som gå på tv3play ”Elsas värld”.

1. Vilken är din favorit blogg?

2.Om du skulle välja 4 plagg ur din garderob vilka 4 skulle du välja?

3.Har du några rolig framtidsplaner?

Svar: 1. Blondinbella.se och chloeschuterman.chic.se

2. Kan faktiskt inte välja har så mycket olika plagg som är mina favoriter så det blir svårt att säga bara fyra. Så jag svara nästan hela garderoben ;)

3. Jag ska resa mycket, flytta hem ifrån m.m.

Har du några roliga planer för 2012?

Svar: Har inga direkta planer men några har man väl alltid. Ex. Testa många nya saker och upptäcka nya saker och njuta av livet och göra massor roliga små resor och göra roliga saker.

Vad använder du för smink och hud produkter?

Svar: Det märke jag använder mest är Mary Kaye och det jag har där ifrån är mina ansiktsrengöringar, Foundation och rouge sedan har jag puder från maxfactor och mascara från Lumene m.m.

Vilket/ vilka är dina bästa fynd från 2011?

Svar: Min Svea flis tror jag och sedan mina Palladium skor och dr Martens. Det är så svårt att välja men de är jag riktigt nöjda med  för jag gillar det mesta i min garderob som jag köpte i år.

Vad har varit det bästa du gjort 2011?

Svar: Oj vad svårt allt skulle jag vilja säga. Det finns nog inget jag ångrar direkt vilket gör att allt jag gjort har varit bäst. Men om jag ska välja något så är det kanske alla turer till kusten och Greklands semestern och alla kvällar med min kära vänner. Det är svårt att sammanfatta så mycket man gjort på ett år.

Kramar
evvis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0