2012-01-05

Hejsan!
Idag har jag träfat Josephine och haft en riktigt mysig dag. Vi mötes på stan och tog en fika på Rådhuset sedan så gick vi och köpte med suhsi hem till mig. Sedan så gjorde vi inte så mycket mer men det var riktigt mysig och roligt att träffas. Sedan så låg jag i sängen och halv sov och sen så lagade jag mat till min familj och nu resten av kvällen har jag tittat på tv.
Igår kväll så var med anna och erica. Vi fikade, flumade, lyssnade på musik och mycket annat. Gick väl från anna runt 02.30 fast somnade inte förens efter halv 4. Sedan ringde farmor och väkte mig i morses runt 10 och ville prata med min mor och jag hade glömt att hon jobba så jag sprang upp och väkte min bror och gav han telefonen för jag trodde han var mamma snacka om ny vaken. Farmor lär i alla fall fått ett gott skratt. haha!
Imorgon blir det slappa och plugg och sen ska jag på bio med Anna.
Ne nu ska jag kolla på "elsas värld" så ni får ha det bra.
Kramar
evvis♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0