2012

Nu var det 2012 och detta är årets första inlägg. Tycker det var lite läskigt faktiskt när man räknade ner för tiden går så fort den bara rinner iväg! Men vart? Men nu gäller det att jag gör 2012 ännu bättre än vad 2011 var. Så nu ska planer smidas ;)

Just nu har jag äntligen lagt mig i sängen och mina kära vänner gick nyss hem. Tack för kvällen brudar och grabben den blev mycket roligt. Bilder kommer från kvällen Johanna har alla så ska försöka få några eller alla. Vi har ätit en god tre rätters, pratat , skrattat, spelat massor sällskaps spel, skålat in det nya året , kollat och smält raketer( då vi blev sjukt skrämda!) , tänt stora tomte bloss, lyssnat på musik och bara umgås och mängder av skratt.

Ne nu ska jag sova för öronen börjar snart dra ihop sig.

Sov gott och hoppas alla hade en bra kväll och att 2012 blir ett grymt bra år!

Kramar
Evvis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0