Bara 2 dagar kvar!

Idag och imorgon sen är det allvar igen. Jag vill inte men ändå vill jag som jag skrev i något att inlägg. Jag älskar att vänta på dygnet och sova länge. Jag har äntligen fattat att jag är en natt människa till 90%. Men ändå är det ganska tråkigt på nätterna om man inte har underbara vänner för att allt är ju stängt på nätterna om man är under 18 då. Men ändå gillar jag det. På tala om 18 det skulle verkligen inte sitta fel nu så man kan ta det där körkortet och gå ut på kvällarna och dansa loss ;) idag är det faktiskt snart bara 10månader kvar det är ganska mycket men det är ju i alla fall mindre än ett år.

Idag har jag sovit, lagat jätte god mat, pluggat, tränat och pluggat. Helt okej dag faktiskt.

Men nu ska jag äta så vi hörs!
Kramar
Evvis<3


Kommentarer
Postat av: Anna

Dansa loss? ;) Vidare beskrivning önskas!

2012-01-08 @ 22:30:52
URL: http://mylifethewayitis.blogg.se/



Postat av: Evvis

Haha ja du Anna du kan nog utveckla det själv lika bra som jag ;-)

2012-01-08 @ 22:49:03
URL: http://evvisevve.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0