Du är ju bara för roligt....

Jag fattar inte hur du orkar Josefin. Men du är allt roligt du. Minns ni den där kontakt annonsen Josefin skrev hon har nu själv gjort ett svar som jag ska visa längre ner för er. Du är bara för rolig!!

Idag har jag varit och sett på min bror när han spelade match (det var typ första borta matchen jag såg på flera år) kan fortfarande konstatera att jag inte tycker hockey är roligt. Innan matchen börja var jag och mamma och fika på ett jätte mysigt café. Sedan blev det snabb mat på vägen hem vilket gjorde att jag och mamma kände oss flöttiga så vi drog och tränade. Det var så sjukt pinsamt jag har min mobil i ett fodral på armen och helt plötsligt när jag är inne i mitt löpande så ramlar mobilen av armen ner på bandet och rakt in i väggen och jag fick typ lite halvt panik så jag stängde av bandet och fort av och tog upp mobilen. Innan jag väl kom av bandet så höll jag på att ramla på den personen som stod bredvid och alla bar vände sig om när det hörde dunket från mobilen. PIIIINNNSAMMMT! haha så skräll mig typ! Sedan efter träningen har jag nu hamnat i soffan med datorn i knät riktigt skönt. Imorgon är det skola igen. Helgen går så fort ju, inte bra!

Här kommer Josefin lilla fina svar riktigt roligt. Tänk om det hade varit sant då hade jag varit helt skakis nu....hihi!

Hallå Evelina!
Jag har varit singel i ett tag nu sedan jag gjorde slut med min senaste flickvän Marie och ända sen dess har jag bara haft ögon för dig. Ditt underbara leende, dina kurvor och sist men inte minst dina ögon!
När sen din absolut snyggaste vän Josefin skrev den här kontaktannonsen kände jag mig tvungen att svara på den eftersom att det kan vara den enda chansen jag får att ta kontakt med dig.
Jag jobbar som artist och var i somras programledare för "Allsång på Skansen", så jag har inte ont på pengar om man säger så ;)
På fritiden shoppar och stickar jag gärna. Sen har jag ett stort golfintresse. Icke att förglömma så hänger jag på gymmet ganska så ofta, hehe...

I want us to tryyyyyyyy before we say goodbyyyyyyyyye!
Come closer
Cara cara mia
Cara cara mia
Love is all we need
I swear I'm never gonna leave ya
Cara cara mia
You're the one for me <3

Käraste kärlekshälsningar
Måns Zelmerlöv.

Josse jag kom på när jag läste hur vet han att jag heter Evelina!! ;)

 

Ne nu ska jag kolla på vidare på lite bloggar så vi hörs!

 

Kramar

evvis♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0