Fredag

Jag börjar få panik för att lovet är på väg att ta slut. Det är alltid lika hemskt. Vill ha lov mer så man kan hinna med allt man inte hunnit med! Vist ska det bli roligt att träffa ska igen och så men allt skolarbete gör mig bara trött genom att tänka på det. Men det är bara att gilla läget antar jag och kämpa på det är ju bara halva gymnasie tiden kvar nu så. Tänk att jag har endast 3 terminer kvar i skolan och sen är det upp till mig vad jag vill göra. Det är typ sjukt vad tiden går fort gymnasie tiden är nog de som sprungit iväg fortast av högstadiet och grundskolan. Men nu när jag börjar skolan igen ska jag se till att planera mer så jag hinner med allt och sen ska jag fortsätta att kämpa på i skolan så man får bra betyg och även göra sånt jag vill och träffa mina vänner och ha roligt. Jag måste se till så jag hinner med allt och att jag ha roligt samtidigt :)
......
Jag vet inte vad jag ska skriva mer än att min dag har varit skön och mysig. Har även varit på bio ocj sett den väldigt bra film vid namn " New year's eve". Den rekommenderas starkt mycket mysig och bra :)

Men nu känner jag att ögonen faller igen mer och mer (väldigt tidigt för att vara mig) så jag ska nog gå och läggs mig.

Godnatt
Evvis❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0