fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Idag är jag så jävla sur och bara trött så jag borde egentligen inte blogga för detta kommer bli värsta negativa och arga inlägget men jag måste få ut det. Jag är så jälva sur livet har bara gått emot mig idag! Först och främst så var jag tvungen att gå upp tidigt i morses pga skola, sen hade jag ont i min jävla hand(dag5), dator jävel åkte i golvet och skärmen gick sönder, får ringa massor samtal till atea där det var bara massor krångel pellar, hela ansiktet var röd fläckigt när jag vakna roligt, jag blir galen på alla i-val och skolan serverade världens äckligaste mat någon kinesisk gryta men jag skulle nog mer kalla den pepparkaks gryta så klart när man går från 8-4 ( Fattar inte hur de kan ha vunnit pris i matfestivalen). Varför allt på en dag. Min dag har i stort sett bestått av panik och trötthet. Tur att man har så sjukt bra vänner i klassen och runt om som är så snälla och ställer upp och hjälper en det är nästan som att man vill ge alla varsin röd stor fin dyr ros (det får vi ta på studenten). Min dag hade nog varit ännu värre om jag inte haft er VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER!!!

Sitter just nu efter att ha fixat så att jag har alla filer på min privata dator nu så jag slapp göra om 4 inlämningar idag och sedan har jag fyllt i en försäkringsblankett och skickat in inlämningar. Asså jag har varit så stressad idag så jag sitter typ nu och är efter stressad om ni vet hur det känns det är läskigt. Tycker att jag borde vara avslappnad nu när jag har fått ut innehållet i min skoldator och fått en ansiksmassag/hår (jag älskar verkligen den kursen) och ätit jätte god mat som mamma lagade till mig. Får väl ta och duscha, ta på pyjamasen och slänga mig i min avslappande soffa och kolla på guldbagge galan det tycker jag borde hjälpa.

Förlåt alla svordomar men om ni själva skulle nog säga det samma.

Men nu ska jag gå och ta en varm och skön dusch så hörs vi!

 Kramar
evvis♥


Kommentarer
Postat av: carrroooo

Du ska se att allt ordnar sig!! kram på dig sötisevvis!

2012-01-23 @ 21:26:35
URL: http://moonshinefever.tumblr.com



Postat av: Angie

Stackars Evvii! Men jag älskar dig lika mycket ändå! <3 pusss

2012-01-24 @ 07:23:07
URL: http://gelo.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0