Jag vill......

Jag vill resa jag vill bort, jag vill vara ledig, jag vill åka slalom, jag vill sola, jag vill flyga, jag vill vara 18, jag vill va miljonär,Jag vill åka till sälen/åre,  jag vill ha en enorm garderob, jag vill shoppa, jag vill träna, jag vill vara klar med skolan, jag vill fatta, jag vill veta, jag vill vara smart, jag vill ha eget företag, jag vill simma, jag vill bada, jag vill åka båt, jag vill äta massor godis, jag vill ha körkort, dansa loss, jag vill ha bil, jag vill ha en mullberry väska, jag vill känna den personen, jag vill hitta den personen, jag vill umgås med den personen, jag vill kunna allt, jag vill lära mig allt, jag vill ha ork till allt, jag vill va bra det jag inte är bra på, jag vill vara ALLT.
Varför ska man aldrig vara nöjd?
Det är en av de stora frågorna! Men vem vet svaret? Inte jag! Vet ni? Vad vet jag! eller är det bara jag som tänker såhär? Vad vet jag! Jag är inte direkt någon tankeläsare eller finns det ens? Vad vet jag!
Här har vi alla något att fundera på!
evvis♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0