Jueves

Hola!
Sitter just nu och kollat på "halv åtta hos mig" samtidigt som jag gör massor annat. Jag kan verkligen säga att det stämmer in på mig med det att tjejer kan göra flera saker samtidigt. Idag har jag haft en kort skoldag men jag och josse stanna kvar och fixade det sista på massagen och sen drog jag hem. Det blev en kort sväng hem för att äta och sedan iväg igen fast nu till gymmet och köra ett 55 min passa AFRO! Efter afron så tog jag en lite promenix med Agnes till bussen och sedan åkte jag hem. Väl hemma så har jag duschat och ätit lite och sedan fixat lite på massagen igen och kollat runt på bland annat tumblr som jag skaffade igår;) om ni vill kika in så ska ni kolla in här http://evvisevve.tumblr.com
Ne nu ska jag kolla vidare på både dator och tv så ni få ha det bra:)
Kramar
evvis♥

fick ett gulligt mail förut av josse med ett tråkgit skolarbete och en jätte rolig bild som gjorde det hela lite roligare. Så här ser den ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0