Kan inte sova!

Kollade runt på några bloggar och hittade en sak som jag gjorde. Kan verkligen inte somna än så för att bedriva lite tid gjorde jag detta:
(När man gör detta måste man verkligen ha tråkigt ;)

1. Hur gammal är du om fem år? 22år ska fylla 23

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Min pappa och bror och mamma

3. Hur lång är du? Ca 165-167 någon stans har inte mätt mig på länge

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Världens sämsta film som heter ”Kyss mig”, den var helt konstig satt nog med mobilen hela filmen. Fattar inte ens varför vi såg den!

5. Vem ringde du senast? Min pappa

6. Vem ringde dig senast? På mobilen: Anna Hem: mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? – Härligt det!!;-)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Båda men det blir oftast sms.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta

10. När såg du senast din mamma? Innan jag la mig i sängen så kanske för 1 timme sedan

11. Vilken ögonfärg har du? Gröna

12. När vaknade du i dag? Kvart i 12 ringde mamma och väckte mig då jag sov som skönast och drömde en helt sjuk dröm.

13. Vilken är din favoritplats? KUSTEN!! Sedan en plats där det är människor jag gillar och Grekland.

14. Vilken plats föredrar du minst? Skogen

15. Var tror du att du befinner dig om tio år? Då är jag 27 ska fylla 28 så då hoppas jag att jag befinner mig på ett ställe som jag stor trivs på med kanske en underbar sambo/man som jag verkligen stor älskar.

16. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörkret!!! (det skrämer mig än faktiskt om jag ska vara ärlig)

17. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Något riktigt tråkigt skämt som min bror sa, erica & anna som var flum

18. Hur stor är din säng? lagom ;)

19. Har du stationär eller bärbar dator? En egen bärbar HP och sen en dator jag lånar från skolan HP

20. Sover du med eller utan kläder på dig? Med kläder hatar att sova utan!

21. Hur många kuddar har du i sängen? 2

22. Hur många landskap har du bott i? Ett som jag bor på hel tid sen bor jag typ i en annan på somrarna. så jag skulle nog säga 2. Västragötalands län & Bohuslän.

23. Vilka städer har du bott i? En enda liten håla

24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor eller låga skockar

25. Är du social? Hoppas det eller kan väl erkänna att jag är ganska blyg innan jag lärt känna personen.

26. Vilken är din favoritglass? Mcflurry diam!!!! :D♥♥

Kramar
evvis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0