Lite frågor med svar

Nämn något som gjorde dig glad igår: Alla glada sms jag fick från mina vänner
Vad gjorde du kl 08 i morse?
Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan?
Prata med Johanna ämne=hemligt ;)
Det senaste någon sa till dig:
Johanna: Jag vet inte
Vad har du druckit idag?
Päron dricka, bubbelvatten
Vad var det senaste du åt?
’pasta med en köttfärsås al evelina

Vad var det senaste du köpte? Ett nagellack

Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit

Vad är det för väder hos dig nu? Molnigt med sologlimtar och massor snö
Godaste glassmaken?
Half bake Ben&jerry

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Sover du tungt?
Drömmer du mardrömmar?

Trivs du med ditt jobb? Ja
Favoritklädsel?
Samhetsleggings, ett lite bredare linne, lång kofta
Favoritlåt just nu?
”Äckligt” med anisktet,” impossible” med Maddi Jane, ”5 O´clock” , ”Aurélie” med Colonel Reyel, ”Every teardrops is a waterfal” Coldplay.

Vad ser du om du tittar till höger? Min underbara vän Johanna
Vad gör dig glad just nu?
Mina vänner

Vad ska du göra härnäst? Gå ner till Anna med Johanna för hon ska hämta papper sen ska vi köpa Ben&Jerry!
Höger el vänsterhänt?
Höger
Humör just nu?
Lugn
Favoritgodis?
Choklad
Kläder just nu?
Samhetsleggins, oversize tröja sockar, hög toffs
Sommarplaner?
Jobba, äventyr, Kusten m.m.
Hur många kuddar sover du med?
2
Morgon eller nattmänniska?
NATTmänniska
Vad är viktigast för dig?
Vänner, släkt och ha roligt
Är du kittlig?
Ne bara under fötterna
Snarkar du?
Nej inte vad jag vet eller vad några säger
Stjärntecken?
Vågen
Äckligaste insekten?
Flugor, trollsländer, myggor
Stökigt el välstädat?
Välstädat men är verkligen inte städ människa
Vad längtar du mest efter just nu?
Sommar, Värme, kärleken, min 18årsdag



Kramar

evvis♥




Kommentarer
Postat av: karin

du har missat några frågor evve!:)><AaA>A>ASZ>

2012-01-28 @ 23:22:47




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0