Minnen

Satt och kolla igenom mina bilder på datorn och nu har jag gjort massor bild sidor med lite bilder som är äldre än ett år och bilder som är från 2011. Man saknar nästan lite tiden som var för ett år sedan när man tänker tillbaka hur roligt man hade. Inte för att det är tråkigt nu men man kommer på allt man hittade på när man ser på bilder och vilka galna saker man gjorde. 2011 bestod liksom av allt från mysiga fikastunder, tjejmiddagar, handlande, cykeljakter, kalas, mys med släktingar och vänner, resor, kusten, äventyr och mängder mer. Så här kommer några bildsidor som jag nu suttit och klippt ihop. Dock så har jag inte bilder från allt jag gjort men mycket från det jag gjort. Nu när jag tittat på dessa bilder känner jag att jag borde ta mer kort så man har att titta tillbaka på så nu ska jag bli bättre på det lovar jag så gott det går även om jag inte har den bästa kameran ;)

Bilder: mys kvällar, kalas, klassen och ett intresse

Bilden: Sena myskvällar, kusten, skolavslutningen i 9:an.

Bilder: Släktkalas, träff med mina kusiner, besök i jönköping.

Myskväll, bad i simsjön, firar med B&J efter en jobbig prov period.

Bilder: Kusten bad, myskväll, picknick, valborgs grillning, shopping tur.

 

Här kommer några bilder ni har säkert sett dem redan men detta är några bilder som får mig att minnas tillbaka av bara några. Ni som har varit med mig minns ni hur  roligt vi har det ihop! Jag vill säga att ni är underbara det är ni som gör att man får upp leendet helt på läpparna.

 

kramar

evvis♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0