Sista inlägg om 2011

Mitt 2011

·         Testat och lärt mig många nya saker

·         Rest utomlands med min familj

·         Varit på kusten

·         Sommarjobbat på sjukhuset

·         Gått en simlärarakandidat och teknikskoleintruktrös utbildning

·         Jobbat som simlärare

·         Varit i Göteborg

·         Varit på Göteborgsoperan med min mamma och sett ”West side story”

·         Varit på gbg operan med min kusin och sett ”Törnrosa”

·         Lärt mig våga ännu mera

·         Lärt känna nya människor

·         Åkt på buss turer

·         Badat mängder

·         Gått ut ettan på gymnasiet

·         Börjat 2an på gymnasiet

·         Firat en underbar jul

·         Firat alla mina underbara släktingar och vänners födelsedagar

·         Köpt galan presenter till vänner

·         Tänkt i mängder

·         Äntligen gjort klart min lista med saker jag ska göra innan jag dör

·         Börjat övningsköra

·         Haft en underbar födelsedag med massor fina presenter

·         Shoppas mängder av fina saker

·         Gjort mängder av prov och inlämningar

·         Längtat till min 18 årsdag och studenten

·         Åkt båt

·         Gjort roliga äventyr dygnet runt

·         Vänt på dygnet

·         Haft mysiga sena sommar kvällar med vänner

·         Lyssnat på musik

·         Fått min egna Iphone

·         Varit på vårdC mer än 10 gånger på 2 månader L

·         Gjort någon glad

·         Börja planera vad jag ska göra det första jag gör är jag fyllt 18

·         Leta….

·         Funderat och fått lite panik för framtida yrke/utbildning

·         Gjort mängder av tester för att se vad jag skulle passa som att jobba med

Osv…………. (detta är bara lite av allt det finns så sjukt mycket jag gjort och listan skulle bli tre gånger så lång. Det kan bli jobbigt att läsa och jag vet att detta är redan förlångt men nu blev det som det blev.)

Kramar
evvis♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0