Tisdag 17 Januari

Det är sjukt tråkigt att ha håltimma helt själv när alla andra har lektion. Men det är ju ändå bättre än matte prov som några av mina vänner skulle ha nu. Själv sitter jag här på en bänk med musik i öronen och kollar runt på internet har även gjort lite inlämningar. Idag har jag bara en natur lektion kvar och en idrotts lektion kvar och sedan slutar jag. Då blir det hem och plugga lite och sen ska jag åka och träna tror det blir lite löpning och Yoga får se vad jag hinner med. Jag har kommit in i värsta tränings perioden nu typ förra veckan tränade jag 5 gånger och veckan innan det 4 gånger. I slutet på förra året så tränade jag typ max 1-2 gånger i veckan och vissa veckor inte alls jag var så sjukt lat. Jag har fått en bra tränings start på detta året kan jag säga även om det inte är något påhittat nyårslöfte. Detta ska hållas nu tycker jag man måste ju utnyttja gymkortet men att det i fortsättningen kommer bli 4-5 träningar i veckan kan jag inte lova men minst 2 kanske ;) Det är en så sjukt skön känsla efter man har tränat måste jag säga man känner sig så duktig! Om ni inte har provat så måste ni verkligen göra det ;)
ne nu ska jag göra något vettigare så ni får ha det bra!
Kramar
evvis♥



Kommentarer
Postat av: Angie

Det är bra min duktiga kussis att du tränar och mår gott! ;D

2012-01-17 @ 18:56:06
URL: http://gelo.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0