Tisdag!

Hej allt folk!
Idag har jag varit i skolan. Efter skolan drog jag hem en kortis för att invänta att Josse skulle sluta sin sista lektion. När hon var klar så tog jag bussen till gymmet och mötte upp henne så vi körde lite där både styrka och lite kondis. Det var helt okej, tränings humöret var inte helt på topp idag andledingen är nog att jag inte känner mig riktigt bra i handen så jag kunde inte köra alla arm maskiner. Sedan så åkte jag hem och har nu suttit och pluggat ett tag gjort det sista på min massage del och sedan engelska. Nu ska jag nog sätta mig framför tv:n lite och sedan lägga mig och sova är sjukt trött som alltid (det spelar liksom ingen roll hur länge man sover man är ändå trött! men det kanske är för att man fortfarande är kvar i "tonåren" ;))
För övrigt är det la så där har ju liksom inte turen med mig denna vecka och så känner jag mig så seg men hoppas att det blir bättre i slutet av veckan. Jag hatar verkligen när allt går emot en och bara känns skit. Fy det måste bli bättre nu tycker jag men dagen idag har känts bättre i alla fall än dagen igår så det går ju mot det ljusa i alla fall.
Men nu ska jag dra så ha det bra!
Kramar
evvis♥



Vintern -09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0