Trötter

Just nu efter allt plugg sitter jag i och myser med den skönaste tröjan som finns! Fick ett litet spontant och mysigt samtal från min mysiga kusin mitt i plugga det också riktigt mysigt, men fick reda på sedan att det var pappa som var nyfiken och ville se om jag var vaken och glad alltså se hur hans dotter mådde;) Skickade med han ett ärende så får väl se om han fixar det. Är så sjukt sugen på fruktsallad så får se om han köper lite till det på vägen hem. Nu orkar jag verkligen plugga mer och det känns som jag kan det så nu ska jag sätta mig i soffan och kolla på tv. Imorgon blir det skola igen och sedan hem och göra lite små plugga. Längtar redan tills helgen! Hoppas det händer något roligt eller det ska jag se till att det gör ;)
Som ni säkert ser så är jag osminkad vilket gör att jag ser tröttare ut ;)
Kramar
evvis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0