Fredagkväll

Fy vad tråkigt det är att vara själv. Hela familjen har lämnat mig ikväll igen för hockey det tråkigaste som finns alltid så under vintern... Får helt enkelt underhålla mig själv idag med tv och utan godis för det är slut..Inte roligt jag vill ju ha fart och fläkt fast om jag ska palla med denna helgen så lär jag behöva slappa. Så denna kväll blir väldigt slapp orkar typ inget annat haha! Alla är säkert ute och har skit roligt och far runt och själv sitter man här och nästan tycker lite synd om sig själv jag vill också ha roligt idag men orken finns inte riktigt just idag. Får ta igen det någon annan dag tycker jag.
Sitter just nu och lyssnar på spotify och kollar lite halvt på tv och funderar ut något annorlunda och roligt att göra med bloggen. Men min fantasi är just nu på noll så det går inte så bra får väl ta och googla lite. Imorgon ska jag först på tränar och styrelse möte redan kl.10.00 så där försvan min sovmorgon och sen på kvällen ska jag fira min faster och Inger. På söndag blir det att starta upp en ny termin av sim och lek det är alltid lite rörigt första gången men tillslut blir det bra det är nog så med allt.
Men nu får ha en bra kväll så hörs vi!
kramar
evvis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0