v.3 eller?

Jag blev jätte osäker nu är det vecka tre eller två? Det måste väl va v.3 nu ju! Jaja skit samma... Idag har jag haft skola som vanligt men hade med mig först 2 och sedan 3 från Helena som ville se hur det var på Samhällsprogramet. Sedan när jag kom hem slappade jag lite och sedan gjorde jag spanska och sedan har jag lyssnat på musik m.m.
Vet verkligen inte vad jag ska skriva om. Kanske ska skriva en dagensoutfit det var ett tag sedan ;)
Dagensoutfit: Jeans från JC, Blommigt blått volang linne, En marinblå flis SVEA, svarta (som jag kallar det men som det inte heter) ridskor Dr Martens, Vita pärlörhängen Åhléns city och berlockarmband Pandora. (har tyvärr ingen bild)
GE MIG SOMMAR NUUUUUUUU!
Kramar
evvis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0