800

Hej på er!
Dagen började lugn med sovmorgon och slapp. Runt halv 4 så körde mamma och pappa mig till Hjo för dag 3 på jobbet. Fick träffa alla barn jag ska ha nu under tre veckor. Imorgon kör jobbet igång på riktigt och jag hoppas det går bra är lite nervös måste jag erkänna men jag tycker att det är positivt. Sedan efter det köpte vi en glass på moster elins och sedan for vi hemåt. Ska snart gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon men som vanligt har jag en tendens till att aldrig lägga mig i tid när jag hade tänkt det.
Igår kväll hade jag en mysig kväll med Josephine och Rebecka. Vi åkte och köpte mat på sushi bar och taihouse och sedan spelade vi spel och pratade.
Ne nu måste jag gå och lägga mig.
Ha det bra
evve♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0