dentiondejunitvåtusentolv

Hej gott folk!

 

Hoppas att ni har det kanon där ni är och det ni gör. Själv har jag väldigt slappt har ätit lite frukost med familjen och sedan gått runt i min pyjamas. Kan säga att efter min mamma sett och hört hur mycket arbete det är med studenten så är hon lite smått nervös och har redan bestämt typ när allt ska inför skaffas med mer. Typ att imorgon redan ska hon tala med hennes faster som vi klipper oss hos om att hon ska göra min bal frisyr och sen har hon bestämt att i höst ska vi ha köpt klänningar ;) och sedan har bil tankarna redan börjat snurra. Hon är rolig hon, men det är dock väldigt tur att jag har henne det blir lite mer ordning och reda då kanske. Kvällen igår var väldigt mysig. Vi åt mat och tårta och sedan spelade vi spel och tog en promenad ute i det fria och sedan blev det en roligt tur hem. Denna vecka som kommer nu blir väldigt chill för min del det blir nog två dagar i skolan sedan ska jag har introduktion och planering med jobbet och sen blir det nu jobb tre veckor och 4 dagar framåt (tror dock inte jag jobbar helger mer än en söndag om exakt en vecka. Det ska bli väldigt roligt att få jobba med nya människor och på ett nytt ställe med något jag stor trivs med. Men får väl erkänna att jag är ganska nervös för jag vet inte exakt var det är jag ska men jag tror jag vet på ett ungefär. Ne nu ska jag göra mig i ordning snar för om att tag ska jag åka ner mot stan och kolla på klänningar och studenterna. Föresten det är ganska konstigt men vi 94:or ska ha våran student på en onsdag om man kollar på nätet, undra varför?????.

 

Ha en bra söndag!

XX



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0