/

Jag måste vara störd men hela helgen och slutet av förra vecka har jag velat ha åska! Och imorgon enligt vädret ska det de:D min pappa sa nu får du din åska evelina! Haha ,det är så mysigt!!

Men jag kan väl erkänna en sak att det har varit en mardröm för mig för bara några år sedan. Jag har alltid varit livrädd för åska och mått skit av det. Men jag har varit med om så många händelser som gjort att min rädsla har försvunnit konstigt nog nu är fåglar värre för mig. En gång var på kusten då vi satt i Villa vagnen och det åska som ett j*vla disco utan för och det dånade. Jag var så rädd att jag spydde. Det var hemskt. En annan gång var när jag bar och bada ute på en ö på kusten med becka och när vi åkte ut med båten var det strålande sol och vi bada och hade jätte mysigt. Sen så öppnade sig himmelen och åskan kom vi var mitt ute på havet och det skulle ta ett tag hem så vi fick länga oss iväg till närmaste bebodda ö. Jag grät av rädsla då. Sen när jag var mindre gömde jag mig alltid när det åska och jag har flera gånger varit med om att jag har varit på mindre lämpliga ställen. Detta händelser borde egentligen om man tänker efter göra mig räddare men jag tror att jag har fått mer respekt för det och sedan insett att jag överlevde dessa fall så då kan det ju inte vara så farligt. Det allra värsta som jag aldrig tror jag kommer få uppleva igen var nog det som jag skrev om först med disco. Fy det var hemskt!

Nu mera tycker jag det är så sjukt mysigt och nästan lite spännande hahaha!

Ne nu ska glada jag sova för imorgon har Evve ett lite jobbit prov!

Kramar! ❤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0