Lördagen den trettionde juni

Hej!

 

Det var ett tag sedan nu igen. Jag har jobbat för fullt hela veckan och sedan har jag gjort lite annat också. Jobbet rullar på bra men nästa vecka kommer nog bli stressig då man ska se till att alla får märken sedan ska jag skriva runt 68 diplom och massor andra lappar. Det finns att göra. Men det är bara fyra dagar kvar nu på det jobbet då jag vet hur mycket jag ska jobba. Kan bli så sen under sommaren att jag får hoppa in som badvakt har 2 dagar jag vet att jag ska jobba. Igår så jobbade jag på dagen och sedan efter jobbet gick vi simlärare och åt en glass på moster elins och sedan åkte jag hem och mötte upp Agnes och vi tog en tur på stan. Idag så vet jag inte vad som händer många vänner är typ borta eller upptagna med annat så får se vad jag hittar på. För övrigt är allt bra trött som vanligt men annars rullar allt på. Om ni vill veta så är det snart bara 100 dagar kvar till jag blir arton och jag ska snart komma igång med körkortet på riktigt för det ska jag ta så fort jag bara kan. Har bokat in teori lektioner nu och även ett par körlektioner så nu känner man att allt börjar närma sig och jag känner mig lite stressad men bara lite. Ne nu ska jag njuta av att vara ledig i två dagar så hörs vi.

 

Ha det bra!

 

Evve

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0