Måndag och ny vecka

Fy vad veckorna går fort, fy vad det regnar, fy vad kallt det är , fy vad jag vill ha värme, fy vad jag vill till Italien , fy vad jag vill sova, fy vad jag vill äta min ny bakade äppelpaj. Det är mycket man vill i livet som ni märker;) Just nu sitter jag här med en av världens gulligaste hundar och bara slappar och väntar på att de andra ska komma. Idag har jag jobbat i detta hemska väder som bestod av mängder av regn och kyla. Väldigt roligt att man har ett ute jobb och där man måste bada. Det är tur att man har sin våtdräkt och humöret med sig. Dock var det inte så mycket barn idag och de som var med de frös sjukt mycket så jag fick skicka några tycker så synd om dem och om man har blåa läppa och bara står vid kanten så lär man sig inget ändå så handduk och en varm dusch är nog det bästa då. Efter det tog jag bussen hem och ställde mig i en kokhetdusch och sen har jag gått runt i flera lager kläder. Fryser typ fortfarande och jag är inte den som fryser i första taget så ni förstår att det var kallt. Resten av kvällen ska jag fixa lite små saker och så. Har även idag bokat ett antal körlektioner och även anmält mig till teorilektioner så nu ska det snart bli körkort hade jag tänkt!!! Imorgon blir det jobb sedan hade jag tänkt att stanna kvar och simma ett X antal meter och så eller så åker jag och tränar på kvällen. 
 
Föresten jag ska snart till ITALIEN. Efter 4 års tjatande ska jag äntligen få åka till Rom fast jag hade åkt detta år i vilket fall men nu fick mamma och pappa för sig att vi skulle ta en tur till Rom så jag blev överlycklig. 
 
Men ni får ha det grymt så hörs vi!
 
evvis ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0