Midsommarafton

Hej på en!
 
Glad midsommar förresten!! Hoppas alla har det bra. Detta är en väldigt ovanlig midsommar för min del kan inte minnas när jag var hemma sist. Brukar alltid vara på kusten eller borta. Idag blev det en dag med mamma och pappa och bror och farmor och sedan kom mormor och morfar med. Tänkte jag skulle träffat kompisar men orkade inte fixa något och sedan är alla på vift så det fick bli lilla familjen. Dagen har varit väldigt soft med mycket mat. Det är faktiskt skönt om jag ska vara ärlig det var ett tag sedan och efter en vecka med jobb så är det lite skönt. Detta är faktiskt väldigt ovanligt att jag säger detta men idag tycker jag faktiskt det. 
 
Men nu ska vi snart äta lite grillat.
 
 
Ha den bra kväll så hörs vi!!
 
 
Evvis<3

Kommentarer
Postat av: Angie

Mysigt! Happy midsommar Evsi!

Svar: du verkar ha haft det grymt du med är faktiskt lite avundsjuk !
Evvis

2012-06-24 @ 00:27:22
URL: http://www.gelo.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0