Sommarlov på riktigt

Hej!

Nu är det sommarlov på riktigt. Idag så var jag ledig från jobbet och drog på skolans lilla avslutning och efter det drog jag och Johanna och Erica ner till stan. Jag köpte ett par pyjamas shorts och ett linne. Jag vågade äntligen köpa ett linne som är urringat i ryggen. Efter en lång kamp mot finnar på ryggen så har jag äntligen hittat det bästa botemedlet som gjort att jag nu nästan är av med alla. Kan säga att jag har mått ganska dåligt över dem. Men jag är så glad nu och allt känns så bra. Efter stan så drog jag hem och senare sen kom Johanna och resten av gänget för kvällen som bestod av Erik, Anna, Emilie och Rebecka. Vi har grillat och ätit godis och jag har även blivit tvingad till att kolla på fotboll och som jag även idag trodde som förlorade de tydligen. Kan väl säga att mitt intresse mer låg i mobilen och på allt annat runt fotbollen. Det har varit en mycket trevlig start på sommarlovet.

Imorgon vet jag inte vad som händer än faktiskt ska nog slappa lite. Men på söndag är jag ledig på dan och efter lunch sedan ska jag jobba och första gången träffa alla elever.

Vill även önska min far, faster och Albin lycka till i Vättenrundan!

Föresten på sommarlovet ska jag få göra något jag länge velat göra nämligen åka till ROM, fattar ni hur glad jag är. Jag har typ tjatat i 3-4 år om det och nu får jag äntligen åka dit.

Ne nu ska jag kolla vidare lite och sen SOVA.

 

God natt!

 

evve♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0