tidsfördrift





Hur gammal är du om fem år?

Ca 23 eller jag ska fylla 23 det året.

Vem tillbringade du minst två timmar med idag?

Min familj

Hur lång är du?

167 kanske (jag vet jag är kort!)

Vilken är den senaste filmen du har sett?¨

”The lucky one”

Vem ringde du senast?

Rebecka

Vem ringde dig senast?

Anna

Hur löd det senaste sms:et du fick?

Vet inte det kom två precis hörde jag

Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Smsa

Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Gifta

När såg du senast din mamma?

För 2 sekunder sedan

Vilken ögonfärg har du?

Gröna med lite blått ibland

När vaknade du idag?

Elva

Vilken är din favoritjulsång?

Julen är här

Vilken är din favoritplats?

Kusten eller där jag har roligt

Var tror du att du befinner dig om tio år?

Ingen aning faktiskt kanske fullt utbildad och kämpar på med min karriär och min man och kanske barn

Vad skrämde dig om natten som barn?

Mörker (skrämmer mig än idag)

Hur stor är din säng?

Ingen aning men skön ör den.
Hur många landskap har du bott i?

Ett

Vilka städer har du bott i?

Skövde
Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Skor såklart!

Vilken är din favoritglass?

Half baked cake Ben&Jerry

Vilken är din favoritefterrätt?

Cream bryle med färsk frukt

Tycker du om kaffe?

Nej ,om man inte dränker det med antingen vanilj smak eller oboy och massor mjölk
Känner du någon med samma födelsedag som din?

Aa faktiskt en i min klass

Vill du ha barn?

Ja men inte mer än 2

Föredrar du havet eller en bassäng?

HAVET

Vad spenderar du helst pengar på?

Kläder och nöje

Läser du dagstidningen?

Så ofta jag hinner

Vad lyssnar du på just nu?

Allt möjligt ofta det som kommer på (men dock inte typ jazz)

Vad är det för färg på din tandborste?

ljusrosa

Din största vinst?

Andra plats i simning

Vilka hemsidor besöker du dagligen?

Facebook, blogg.se, vänners bloggar och bloggportalen osv

Vilken är din bästa egenskap?

Fantasifull (tycker det är jätte svårt att säga vad som är bra egenskaper hos mig själv)

Vilken är din sämsta egenskap?

Jag tror ofta att jag hinner mer än vad jag gör och jag tar ofta på mig mer saker än vad jag behöver

Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?

Duscha och få tag på mina vänner om de inte redan har försökt nå mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0