Tisdag

Fy vad skönt att vara ledig imorgon. Snart är man helt ledig eller i alla fall från skolan det är så skönt. Huvudet har gått på sommarlov men inte kroppen och tur det. Idag hade jag även min sista idrotts lektion for ever!!!!! :D nu slipper man bära på den tunga väskan. Men har dock ett prov kvar så på torsdag ska jag fira att jag inga prov har kvar och att jag är klar med tvåan. Idag har jag haft min första hela dag på ett ta. Spanska, håll timma, svenska, idrott. Det är skönt att man är ledig på fredag med, då ska jag ner till stan och kolla på studenternas kortege med Rebecka och sedan vet jag ej mer vad som händer. Känner inte direkt någon som tar studenten så det blir inget firande. Men nästa år är det jag som får stå och hoppa på flaket med min vita mössa på huvudet!!! det är typ sjukt att det bara är ett år kvar på fredag och det känns bra att från de delar av släkten jag umgås med är det jag som är näst på tur. Hela klassen är så sjukt taggade redan på studenten och vi har redan börjat planera så undra hur det kommer vara den veckan vi väl tar studenten (alla kommer typ vara helt galna, min klass är väldigt hög ljud och galna). Det blir nog roligt. Ne snart ska jag plugga lite till men först ska jag göra ett inlägg med en lista på saker jag hade tänkt hinna med på lovet.

 

 

kramar

evve♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0