Torsdag

Idag är det jobb igen sen efter ska jag direkt åka till min brors skolavslutning dock ska han inte göra så mycket mer än att ge en ros. Bussen var tidig idag så jag har nu satt mig i Hjos hamn ganska skönt men kallt ;) känner mig så ut tittat. Ska snart gå upp. Jag kan säga idag är jag riktigt nöjd med livet och allt känns så bra förutom att jag var tvungen att gå upp så hemskt tidigt idag. Föresten jag har typ bränt mig i hela ansiktet och på högra örat. Inte skönt och det var inte ens en lång stud som vi satt i solen. Men jag har sån hud att först bränner jag mig och sen blir jag brun. Jag överlevt nog brukar ju göra det så varför inte nu;)

Ne nu ska jag om några min dra mig uppåt så ni får ha det bra !:)

Kram
Evve❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0