--

Så roligt har jag;)

ÄRLIGHET

[X] Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra.
[x] Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra.
[x] Jag har en hemlighet som ingen vet.
[x] Jag har fuskat i ett spel.

SKOLA/JOBB
[ x] Jag studerar.

[X] Jag jobbar
[x] Jag har somnat i skolan/på jobbet. Under en film sista veckan i skolan i 9:an pinsamt!
[ x] Jag gör nästan alltid mina läxor.
[ ] Jag har fått sparken.

DÖDEN

[x] Jag är rädd för att dö.
[x] Jag hatar begravningar

RANDOM
[x] Jag kan sjunga så att andra kan lyssna på det.
[/] Jag har lätt för att öppna mig för nya människor.
[/] Jag ser på nyheterna.

[x] Jag svär ofta.
[ x] Jag sjunger i duschen.
[ ] Jag är en morgonperson.

[x ] Jag tvinnar mitt hår mellan mina fingrar.
[x] Jag är bra på att baka.
[ ] Jag skulle ha pyjamas på mig till skolan. 
[x] Jag är kär i kärleken.
[x] Jag skrattar åt mina egna skämt.
[x] Jag tror på spöken.
[ x] Jag kan inte sova om det finns en spindel i rummet.
[  ] Jag är väldigt kittlig.
[ /] Jag älskar mörk choklad.
[x] Jag spelar dataspel och/eller TV-spel.
[X] Jag är bra på att minnas ansikten.
[x ] Jag är bra på att minnas namn.
[x] Jag har ingen aning vad jag vill göra med resten av mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0