Fy .....

Vilket underbart väder vi har här!!! Har snart i några timmar suttit och solat så det svider på bröstet och i ansiktet. Fast nu börjar det blåsa och bli lite kalt. Hoppas det är så här varmt ett tag nu eller varmare så kan man ju snart bada!!!:D idag har jag varit och jobbat och sen har jag solat känner att jag borde göra något mer vettigt snart så ska se till att det händer.

Igår blev det kalas och det var mycket roligt förutom att alla för utom att jag kändes mig for ever alone haha;)det var roligt art träffa personer jag aldrig träffar och personer jag inte pratat med på länge. Så en väldigt lyckad kväll! mina kär vänner fattar nog vad jag menar då. Så det blev en sen kväll även igår och sen fick man ju sova en timma mindre i natt vilket resulterade i att jag typ har sovit 5-6 timmar inatt men ändå är jag faktiskt ganska pigg. Den tröttheten kommer säkert ikväll.

Ne nu ska jag ta mig i kragen och göra något.

Hej svejs!
Evvis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0