Lördag

Va skönt att snön försvann så fort känner jag. Just nu sitter jag och kollar runt på datorn hittar inget roligt alls. Innan idag har jag tränat och sen slappat. I kväll blir det mys med Johanna, Anna och Erica. Erica har paxat melodifestivalen så man får väl lida igenom programmet. Det ska bli mysigt så får se vad vi mer gör av kvällen.

Imorgon blir det jobb och lite plugg och sen vet jag inte mer.

Kom även på idag att jag har ju lång helg skolan börjar liksom inte förens på tisdag såååååååå skönt! men det betyder ju inte att man är helt ledig måste göra så mycket som möjligt på min frågeställning till projektet så vi kan i lugn och ro översätta våran redovisning. Den ska va på engelska :S jag som hatar att prata engelska inför massor människor. Men ibland måste man över vinna sina rädslor så det är väl bara att stå ut och prata på.

Jag vet inte vad jag ska skriva om vill ha förslag!!!!!!

Så det får vara bra med detta.

 

kramar

evvis

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0