Måndag v10

Ny vecka och nya möjligheter som alla säger och jag håller bara med. Just nu sitter jag och har webbdesign men har fått lite idé brist så kollar runt lite på andra hemsidor efter förslag.
Dagen börja med uppstigning tidigt och sen skolan som jag är kvar i än. Går till 4 idag inte roligt ganska segt. Sen ska jag hem och göra samhäll och sen så blir det till att göra en simlektion för min lärare skriver ut på fronter att jag ska hålla i idrotten imorgon utan för varning. Fick reda på det utav andra i min idrotts grupp som började fråga vad vi skulle göra och jag bara VAD? Men men det kommer nog ordna sig jag är inte direkt någon nybörjare så haha vad skrytig jag lät men menade jag jag gör ju det varje vecka så något fixar jag alltid. Så det blir sten hårt imorgon det ska bli den jobbigaste lektionen på länge så alla kommer hata mig men tror att det gillar mig ändå. haha hoppas jag skrämer dem riktigt nu. Ne jag vet inte alls vad jag ska hitta på till dem tror jag ska köra något basic start med något av simsätten så de får testa på något lite roligare än bara vanligt bröst sim. Ne nu måste jag jobba vidare så jag blir klar med denna hemsida någon gång.
Ha det bra!
evve♥





bild från weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0