Medans man väntar

Hittade detta medans jag vänta på att Wallander ska börja så här får ni lite att läsa:

Vad var det första du tänkte när du vaknade?

-       Jag vill inte gå upp!! Allt är så bra här i sängen det är varmt och man behöver inte oroa sig för att göra något som man ångrar sen och man kan sova.

Har du ringt någon idag? Vem och vad sa ni?
Vilket humör är du på?

-       Fundersam, sjukt musikal sugen, slö, åter igen fundersam!

Vad har du på dig just nu?

-       Pyjamas som är så sjukt skönt när man är ny duschad.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?

-       Är faktiskt för en gångs skull inte sugen på något eller jo half bake a cake Ben&Jerry

Hur mycket var din senaste lön på?

-       privat


Vad köpte du senast?

-       En tröja från HOPE på YAP

Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?

-       Idag var det facebook.com

Vad ska du göra ikväll?

-       Resten av kvällen ska jag kolla på tv och sova!

Vilken låt lyssnar du på idag?

-       Musikal låtar och min spotify lista

När fotade något senast, och vad?

-       Mig själv tror jag haha !

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0