Tiden rullar bara på

Så nyss att den 10 april så fyller denna blogg 3 år. Tänk hur mycket tid man lagt ner här och tänk hur bra det har varit. Bloggen är som min personliga psykolog och det har varit skit bra tycker jag. Så fort man bloggat om något (även om man får censurera mycket innan det publiceras) så har det släpp och man har blivit gladare. Det är sjukt hur något såhär lätt kan hjälpa en trött och sliten tonåring med sina små problem. Jag måste nog säga att bloggen är väldigt viktigt del av mitt liv på något sätt. Jag har alltid haft ett behöv av att skriva något när jag är sur på det eller vill få ut något och innan bloggen hade jag alltid block i min garderob som jag skrev allt i så ingen skulle se och sedan gick jag över till min ipod och sedan blev det bloggen och även lite i min mobil. Jag har nog väldigt lätt att skaka av mig problem det är nog det som gjort att jag inte haft stora problem i livet. Utan jag har tagit tag i dem innan det har blivit värre och så har det löst sig och man känner sig bra igen. Det är så sjukt jobbigt att gå runt och vara sur och jag får typ ryck på mig själv när jag är sur. Det är en så jobbig känsla! usch fy! Det jag vill komma fram till är att ha en blogg är sjukt bra för alla behöver skriva av sig. Det är som en psykolog som inte säger så mycket men får ut allt ändå ur än. :D mycket bra!

Mitt tips till er BLOGGA om ni vill få ut något. Man behöver inte bara blogga för att få läsare utan gör det för dig själv som jag gör. Du kan ju alltid sätta på ett lösenord om du skulle vilja ha den helt privat.

Ne nu ska jag skriva de sista meningarna på min inlämning så vi hörs.

Kramar

evvis♥



Fy vad goooootttt :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0