Tisdag

Tyvärr blev det inget bloggande igår satt och plugga massage hela dagen och var helt konstig på kvällen så orkade inte. Idag har jag varit i skolan och sen hem och nu sitter jag här åter ingen och pluggar och ska om två timmar på tränar möte. Det var min dag det. Känner att just nu känns allt annat lockande som man inte behöver göra mycket roligare fattar inte riktigt hur lärare kan smälla ihop massor saker på en gång.
För övrigt är allt bra väldigt trött och känner bara för att vara ledig. Som tur är det bara denna vecka och två till sen är det lov och veckan efter lovet är väldigt chill då jag ska till stockholm sen ska vi gå på teater på skoltid. Så två hela dagar i skolan går vi bara av 5. Jag skulle kunna somna här och nu med datorn i knä jag kan säga er att jag är inte långt ifrån alls. haha !!
Ne nu är det bäst jag gör något så att jag inte somnar.¨
kramar
evve♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0