Viernes=Fredag

Hola amigos!

 

Hur står det till med er i detta underbara och varma väder. Själv mår jag ganska bra faktiskt lite trött som vanligt bara men det har sina orsaker det. Idag började dagen med en spansk redovisning inför hela spanska gruppen--> Idrott-->Svenska--> redovisning av projektet ända till halv 5--> moped tur med min bror som fick sitt körkort idag-->firat min bror-->laddat inför kvällen. Det var väldigt trött samt och kändes som tiden rullade hur sagt som helst. Måste dock till lägga att det är så sjuuuuukkkkkktttt skönt att det är över nu. Nu har jag bara ett projekt kvar och de är det i trean som man får välja själv men det ska ha med sitt program att göra. Eftersom jag går samhäll så kan man göra vad som helst liksom för det ska ha med samhället att göra och det är ju typ allt som ha med det att göra. Det ska bli roligt måste bara komma på vad jag sak göra om så blir det ännu roligare.

 

 

Just nu sitter jag och äter lite ska snart fixa i ordning mig det sista och sen ska jag dra vidare till Anna så ska vi fixa det sista med presenterna. Efter det bär det av på firande.

 

Ne nu ska jag sminka mig så ha det bra!

 

kram

evvis

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0