En klubb med tre medlemar

Som rubriken lyder så är det och jag kan ju inte säga annat än att det är en for ever alone klubb så det är inte så roligt. Alla som känner sig och är for ever alone är hjärtligt välkomna att delta i våran klubb. Det är helt gratis det enda man ska göra är att säga for ever alone. Men jag kan ju säga en sak att jag är glad att jag inte är själv medlem i den för då skulle jag känna sådär kan jag säga. Haha vad deppigt detta blev!
För övrigt så är det bra och jag har fått lite minder panik över skolan för jag har kommit på hur jag ska klara av allt och när nästa jobbiga vecka är över så kommer lovet nästan vara framme. Sedan har jag gjort något väldigt ovanligt för att vara mig Springa i Skogen. Kan säga att det var både skönt och jobbigt. Det är så jobbigt med alla flygande äckliga kryp och sedan att det är så tyst och det finns inget att titta på det ända är massor träd! Men jag överlevde och det betyder ju liksom att kondisen inte är helt på nol ;) Tidigare idag hade jag en kort skoldag och efter skolan blev det lunch på stan med Josse, Karin, Carro, Filiph och Sofie. Sedan åkte jag hem slappa lite och sen har jag pluggat massage för imorgon har jag mitt slut prov i teori och på måndag har jag mitt praktiskt slut prov och det gör mig jätte nervös för jag har hamnat i en grupp med människor jag inte känner och sen har inte min lärare varit där på ett tag så jag har inte kunna fråga henne saker jag verkligen skulle behöva fråga innan!!! Får se hur jag löser det.
Ne nu ska jag borsta håret och sen får jag se vad kvällen bjuder på.
Kramar
evvis♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0