Lite halv tråkig dag

Idag har jag haft så sjukt tråkigt. Det enda bra jag kan komma på är att jag har fått sova ut!! Sen har jag i stort sätt bara plugga och ska plugga lite till sen skulle vi fara iväg någonstans hörde jag. Får se vart det blir. Jag kan säga att jag längtar tills näst nästa vecka är över då kan jag pusta ut lite för då har jag bara två prov kvar och sen är det nästan sommarlov!!! Jag är jätte taggad på sommarlov som ni säkert fattat. Det bästa är att det kanske blir en liten tur till kusten nästa helg i några dagar :D det kan vara skönt att byta miljö och sedan till ett stället där jag mår så bra och allt känns så bra. När jag blir lite äldre ska jag köpa en sommarstuga på kusten så ni vet det är bara så jag ska det helst ska man kunna bo där året runt också. Fyy vad mysigt det skulle va. Ne nu måste jag verkligen fortsätta plugga lite till.
Kramar
Evve❤

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0