Livet rullar på

Tjosan!
Idag har jag haft en riktigt soft skoldag. Har haft en lektion och sedan endast lyssnat på treornas redovisningar. Kan väl säga att jag tycker att det är jätte roligt att det är min tur snart men frågarn är bara vad ska man jobba om? Jag får ta och börja fundera på det tror jag. Sedan efter skolan cyklade jag hem och pluggade sedan mötte jag upp Josephine på stan och vi tog en mysig fika på pims och hade det trevligt. Sedan åkte jag hem och pluggade vidare.
Har precis avslutat mitt pluggande för ikväll. Resten av kvällen blir nog slapp! För övrig är allt bra förutom att jag är så sjukt nervös infor imorgon!!!!!! Vi har engelska nationella verkligen inget jag gillar jag tycker endast att det är ett stress moment som gör mig bara nervös och så att jag mår dåligt typ. Fyyyyyy! Det är skönt att jag slipper språk nästa år.
Jag är väldigt peppe på sommar nu alltså! Jag vill ha värme och lov. Men dock har det blivit kallare igen vilket jag inte gillar alls. Jag ska verkligen göra detta till ett minnes värt sommarlov har jag bestämt mig för och då tycker jag att om man bestämer sig för det så borde det blir det. Detta är liksom mitt "sista" riktiga sommarlov. Asså fatta att när alla 3:or har tagit studenten så är det min tur :D Jag måste säga att det är både positivt och negativt. Positivt: man akn börja fundera på framtiden och börja uppfylla mål. Negativa: Man måste komma på vad man ska göra efter skolan!! (har liksom noll koll på vad jag vill). Hoppas jag kommer på något jag verkligen vill snart.
Ne nu ska jag kolla vidare på datorn och se om jag hittar något roligt och kanske pilla lite på min hemsida.
Ha en bra kväll!
kramar
evve♥
Påminner igen att om min har svårt att se mina nya förändringar tryck på F5 då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0