Så många måste och vill

Lite rörigt kanske

Jag har ett tag tänkt på att livet går typ ut på måsten och att man vill. Om
Man inte genomför alla måsten kommer man ingenstans och om man inte gör det man vill så blir livet tråkigt. Jag skrev nyss ett jätte långt inlägg men det kändes så deppigt så jag raderade allt. Jag tycker att det är roligt med måste men till en viss gräns. Sedan har det helt med vad som ingår måste. Jag tycker även det är roligt att gå efter sin vilja men jag har en tendens till att vilja för mycket väldigt ofta. Vilket kan bli jobbit eller så är det så att det kan bli väldigt dyrt. Jag kan osäga till allt jag ser som ser intressant ut det vill jag ha och den med. Om jag sitter och tittar på reklam så kan jag säga till 6/8 att jag vill ha det. Kan förstå att mina päron börjar tröttna. Kan ju säga att köpa presenter till mig är nog ganska lätt om man lyssnat på mitt tjat haha. Varför är man så kärt impad egentligen? En bra fråga det. Sen är det tur att man har begränsat med pengar för annars hade jag bott i en svinstia för att jag skulle köpt så mycket saker och fyllt upp mitt rum till bredden med. Sedan är det att så fort jag ser något roligt hända vill jag va med typ nu när mängder av folk jag känner är 18 och ut så vill jag också det jag vill också dansa och träffa folk. Men istället får jag sitta här hemma och vänta 142 dagar till. Då önska man att
Man fyllde tidigare på året men jag kan ändå vara glad att jag fortfarande inte behöver ta hand om allt själv så. Det finns nog alltid fördelar med det
Mesta och de är nog de man ska plocka fram istället för nackdelarna.

Jag vet egentligen inte varför jag skriver detta känns ganska onödigt men jag har tänkt på att livet går väldigt mycket ut på måsten och att man har en vilja eller vill något. Vilket är stört men ändå inte.

Vad rörigt detta blev! Sorry
Evve<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0