Snart äntligen

Asså jag har just nu lite blandade känslor i kroppen jag är lite irriterad och samtidigt jätte glad och även lite stressad, nervös och sedan har jag en klump av längtan i magen. Irriterad är jag för att jag blir så trött på en del saker och ting väldigt irriterande saker..... Jag är jätte glad för att jag är ledig sedan så ska jag äntligen till Kungshamn som jag har gått och längta hela vintern. Sedan är det bara 4 veckor kvar till sommarlov och när skolan startar sedan igen så är det mitt sista år asså shit vad for tiden går när man har roligt. Jag är stressad för att jag har mitt praktiskt slut prov i massage på måndag och min lärare har inte varit på lektionerna på flera veckor så vi har liksom inte fått detalj info utan bara luddig och jag är bland de som är först ut och jag har ett eller två grepp jag inte fattar och sedan är jag nervös (tänk om man gör fel för det är en kund utifrån). Så det är även därför jag är nervös.

 

 

Idag har jag varit och handlat med min mor men han även fixa lite nya underkläder och även byta batteri i min klocka som ståt still i ett antal veckor så det var dags. Sedan han vi kika på bikini med men jag vet ej vad jag vill ha för någon vill ha någon fin och annorlunda som ingen annan har för om man går till HM kommer alla med dem och det ogillar jag starkt. Det är en av de värsta sakerna jag vet när någon går och köper samma saker som en själv har. Då känner jag kunde du inte köpt något annat det finns liksom tusen affärer till och miljarder olika plagg/saker till att köpa. Inget illa menat nu men jag tycker inte det går att handla kläder med kompisar jo en har jag. Detta är för att de går och säger att allt man tar fram är fint även fast de inte tycker det och sen när man prova så säger de att de sitter jätte fint men sedan så sitter det helt konstigt eller så säger det inget. Vänner är så rädda för att säga fyy, nej , usch, den satt inte bra osv. Om man handlar med mamma så är hon ärlig och säger vad hon tycker och det gör även min kusin och det gillar jag. Jag vill ha ärliga svar och sedan rak på saken och inte massor slingrande. Jag tycker att man ska våga stå för vad man tycker och vara ärlig och inte gå efter alla andra vad de köper och försöka passa in. Alla är olika och kan inte ha samma kläder och då kan man inte gå efter vad andra köper man kan köpa liknade saker som är ens egna stil men inte samma kläder. Vet inte om ni fattar nu men aja det är ändå min blogg och jag förstår så ;D

 

 

Ne nu måste jag sova för man vet aldrig när vi dra i väg imorgon min mor och far har en förmåga att vilja åka när de vill.

 

GODNATT!!

 


Kommentarer
Postat av: Angie

åh vad söt du är evsi <3

2012-05-21 @ 00:52:08
URL: http://gelo.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0