som en dränkt katt

Fyyy vad jag hatar regn!! Idag hade jag som vanligt kort skoldag och när jag cyklade till skolan så var det nästan så att det höll på att bli klar på himmel. Efter skolan (för mig bara anna hade en lektion till) tog jag och Anna och lunchade på Rådhuset (för jag slutar 12 och då har resten av klassen lunch). Sedan så öste verkligen regnet ner och jag kände inte att mamma skulle behöva hämta mig hela tiden så jag cyklade hem i min sommarjacka i ös regnet och jag var som en våt katt redan efter bara några minuter. Jag var blött ända in till Bh:n för min jacka är vekligen ingen regnjacka kan jag konstatera idag. Fy vad kallt det var! Kan nog säga att jag kommer nog ringa min mor hädan efter om jag vet att hon är hemma tänker inte cykla i regn mer.

Just nu sitter jag och försöker plugga historia och det känns faktiskt ganska bra måste jag säga. Sedan jag ska även plugga lite massagteori sen med för jag har ju mitt slut prov på onsdag. Sedan ska jag äta eller så gör jag det nu samtidigt som jag pluggar. JA vilken bra idé.

JAG ÄR SÅ TRÖTT NU...... Varför måste man bli det när man har allt nu i skolan????? Lärare kan inte planera och de tänker inte på elevernas bästa utan det tänker bara på DERAS ÄMNE och det är liksom viktigast det finns liksom inte 7 anda ämne för dem. En del kan kompromissa men andra vet inte ens vad det betyder verkar det som. Jag är inte alls sur ne absolut inte varför klaga för då (not)!!! Jag får ju i alla fall i skolan.... Men fy vad sur jag är! Tur att det är ca 400 dagar kvar bara!!!!!!! Tänk att snart tar jag studenten men fy vad konstigt det kommer kännas att inte ha någon skola att gå till eller ett schema att följa på veckorna. Då gäller det att man kommer på något annat att göra som har en mening. Men vad är oklart.

 

Pössss
evve♥

Kommentarer
Postat av: Angie

Hur går det med finnarna evsi? <3

2012-05-10 @ 20:52:47
URL: http://gelo.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0