Till mina vänner♥

Jag ska för en gångs skull skriva ett inlägg som inte bara har med mig att göra. Jag är väldigt dålig på att i verkligheten visa vad jag känner och jag är ganska dålig på att säga vad jag känner. Jag tänkte därför till ägna ett inlägg till alla mina kära vänner. Tänker dock inte nämna några namn utan ni vet nog själva vilka ni alla är.
Jag har tänkt ett par gånger vad skulle jag göra utan er? Skulle det inte bli lite tomt, tråkigt, ohändelserikt, för lite äventyr osv? Hur skulle jag vara utan er?
Ett svar på dessa frågor är nog en en trist och sur j*vla tonåring. Så fattar ni hur mycket ni betyder för mig! Ni är min soluppgång som gör att jag orkar gå upp. Ni är mina glädjespridare. Ni är som min andra halva. Ni är det äventyrliga i livet. Ni är de bäst jag vet! Det bästa av allt är att ni alla är väldigt olika och en del är väldigt olik mig vilket gör att det finns alltid någon där i alla olika situationer. Man har alltid någon vid sin sida om det inte är den andra så är det den tredje. Alla tänker verkligen på varandra! Ni är helt underbara jag vore inte så helt som jag är idag. Ni stöttar mig i alla lägen och som jag skrev innan ni finns ALLTID där. Jag kände även nu att det är svår att utrycka sig i ord också men två ord som beskriver hur jag känner är Älskar er!!!!♥
OX
Eran Evvis♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0