Vill ha sommarlov nu

Jag kolla på min provplanering idag INTE ROLIGT! Jag har minst ett prov varje vecka till sista veckan i skolan. Det är sjukt allt kommer i slutet och det är inga små prov liksom. Lärarna säger att de planerar men det kan de f*n inte göra. Hade lite panik förut för att jag inte visste hur jag skulle hinna mitt liv men sen så kom jag fram till en liten lösning så jag blev genast lugn. Idag har jag varit på stan lite och sen har jag slappat och sedan har jag suttit 4 timmar i sträck framför datorn och pillat på min hemsida (det tar så sjukt mkt tid) och sen har jag hjälpt till med maten. Just nu kollar jag på tv och bara slappar. Nu är en av de snyggaste killen i världen på tv!!!! Asså shit Måns Zelmerlöw han är bäst, snyggas,sötast, gulligast, bäst klädda, grymmaste, han ser så snäll ut :D haha så killar om ni vill ha mig så vet ni vad som krävs ;)
Imorgon ska jag jobba först och sen ska jag pilla på min hemsida sen vet jag inte riktigt mer.

Ne nu ska jag kolla på tv.

Kramar
Evve❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0