10 saker ni inte kanske viste om mig:

1. Jag får fullständig panik när en fågel och speciellt duvor kommer nära mig har skämt ut mig en hel del gånger för att jag har flytt från en fågel eller skrämt den. Har vält cyklar och sprungit in i folk, suttit och stammat med fötterna när jag suttit ute på en restaurang för att fåglarna var under bordet så folk började undra vad jag höll på med.

2. Skrattar åt mina egna skämt och jag har alltid nära till skratt. 

3. Den värsta maträtten jag vet är korvstroganof.

4. Jag följer alla konstiga svenska serier på tv ex. ung och bortskämd, bonde söker fru, ensam mamma söker, hollywoodfruar, kockarnas kamp, mästerkocken.

5. Jag har en stor dröm om att på konditor.

6. Jag har börjat lära mig att gå i tränings byxor dock inte vanliga pösiga mjukisbyxor.

7. Jag har fått en ide nu om att jag ska inom snar framtid hoppa fallskärm.

8. Jag hatar prov och vill hellre ha en hög med inlämningar eller redovisningar.

9. Så fort jag har en minut utan att göra tar jag upp mobilen eller startar datorn och går in på facebook eller en blogg.

10. Jag är sämst på sådisar eller artister om man säger ett sådant namn kan jag nästan aldrig svara vem det är. Men om man säger typ en låt då vet jag vem artisten är. 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0