18 det är jag det

Ja då var det första inlägget som "vuxen"! Tänk att tiden går så fort. Denna vecka har jag firat min födelsedag varit i skolan och haft körlektion och träffat vänner. 
 
Har haft en grym födelsedag började med att en minut över 12 sjöng min familj för mig sedan fick jag sova. Sen blev det skola och efter en stund hemma kom det några dårar och tog med mig på lite roligheter. Senare på kvällen så blev det mat och mys med familjen och avslutades med Ben & Jerry! 
 
Det jobbiga med att ha blivit 18 är att mamma inte får göra vissa saker åt mig längre typ sköta banken och göra så att jag inte får hela mitt barnbidrag. Men de positiva sakerna är att jag får ta körkort, gå ut på klubbar, skriva under papper själv och mycket annat. 
 
I helgen ska jag fira med släkt och på söndag blir det först jobb och sedan tåget till STOCKHOLM med brudarna!
 
 
Ne det är väl det som har hänt i mitt så extremt händelsefulla liv (ironi) !!!!!
 
 
Puss på er!!!
 
evve

Kommentarer
Postat av: Angie

GUD vad sällan du bloggar Evve! Lite mer nu assss

2012-10-31 @ 06:58:36
URL: http://www.gelo.blogg.se



Postat av: Angie

BLOGGTORKA!

2012-11-04 @ 17:08:39
URL: http://www.gelo.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0